Skoči na vsebino
Edit Content
Click on the Edit Content button to edit/add the content.
Home » Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja uporabe strani

Splošni pogoji spletne trgovine Mystical shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Mystical shop (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Center MA RI AM d.o.o. Golušnik 9 8000 Novo mesto, matična številka: 8960194000, davčna številka: 92369243, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Mystical shop).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Mystical shop, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Mystical shop in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Center MA RI AM d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih Center MA RI AM d.o.o.

Splošni pogoji in pravila spletne strani www.mysticalshop.si

 

Ob prijavi na e-novice, ob naročilu izdelka ali ob prijavi na dogodek se uporabnik zavezuje, da se strinja z vsemi splošnimi pravili in pogoji uporabe spletnih vsebin te spletne strani in naših storitev. Vsakič, ko se prijavite na to spletno stran, potrjujete, da se strinjate z vsemi določbami, ki se nahajajo v naših pravilih in pogojih uporabe, in jih tudi sprejemate. Če se z našimi pogoji in pravili ne strinjate, ne smete uporabljati naših vsebin in storitev in se ne smete registrirati.

 

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Mystical shop prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Mystical shop s potrjeno registracijo v spletno trgovino Mystical shop pa postane član Mystical shop Tako gost kot član Mystical shop (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Mystical shop.

Obiskovalec lahko registracijo za člana Mystical shop opravi tako prek spleta kot prek mobilne aplikacije Mystical shop enkratni vpis kot gost Mystical shop pa je omogočen samo prek spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član Mystical shop pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Mystical shop nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@mysticalshop.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup določenih artiklov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu Center MA RI AM d.o.o., je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Mystical shop in sicer po Redni ceni.

Dostopnost informacij

Mystical shop se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Mystical shop (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Mystical shop ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cena v spletni trgovini Mystical shop je prikazana kot Spletna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Mystical shop (to je za uporabnike, ki zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik Mystical shop postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Mystical shop ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Mystical shop Nakup določenih artiklov, ki so na posameznem prevzemnem mestu Center MA RI AM d.o.o. na zalogi, je na tem prevzemnem mestu mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Mystical shop in sicer po Spletni ceni.

Najboljša ponudba dneva je posebej znižana cena artikla, ki velja v obdobju 24 ur (od 0:00 do 23:59 tistega dne) za določene artikle, ki so v ponudbi Mystical shop označeni s popustom in veljajo do odprodaje zalog. Ob artiklu so navedeni odstotek znižanja glede na Spletno ceno in najboljša ponudbo – cena dneva.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Mystical shop in kupcem je v spletni trgovini Mystical shop sklenjena v trenutku, ko se kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Mystical shop kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Mystical shop.

Načini plačila

Mystical shop omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom naTRR Mystical shop po ponudbi/predračunu
  • s plačilom preko Paypala oziroma kreditnih/debetnih kartic

 

Na prevzemnih mestih Center MA RI AM d.o.o. je možno plačilo z gotovino ali kreditno kartico.

Izdaja računa

Mystical shop po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Cene izdelkov so opredeljene pri posameznemu izdelku in ne vsebujejo DDV. Center MA RI AM d.o.o. ni zavezanec za DDV.

Stroški pošiljanja in manipulacije

 

V primeru plačila “prek nakazila na TRR” ali PAYPAL:

Pri prodaji preko interneta se zaračuna poštnina v znesku 3,5 – 6,5 EUR za naročila do 99,99 EUR. Nad 100 EUR je poštnina brezplačna.

Dobavni rok

 

Večina izdelkov je dobavljivih takoj, oziroma takoj po prejetju plačila s strani kupca. Za izdelke po naročilu pa se dobavni rok prilagodi glede na dejansko stanje. Dobavni roki se lahko spremenijo glede na trenutno zalogo, povpraševanje in politiko pošiljanja DPD, Pošte Slovenije in ostalih podjetij, s katerimi sodelujemo.

Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Mystical shop, ki so Center MA RI AM d.o.o. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik Mystical shop postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Mystical shop ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Mystical shop. Prek mobilne aplikacije Mystical shop je omogočena izključno registracija kot član Mystical shop .

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnih mestih Center MA RI AM d.o.o. so posamezni artikli (kateri so tam na zalogi) na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Mystical shop . Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Prečrtana cena je prejšnja cena artikla v spletni trgovini Mystical shop in sicer najnižja cena artikla, ki jo je trgovec uporabljal v obdobju, ki ni krajše od 30 dni pred uporabo znižane cene.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Mystical shop .

 

Darilni bon Mystical shop

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Center MA RI AM d.o.o. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Center MA RI AM d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Mystical shop.

Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini Mystical shop. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati s plačilno ali kreditno kartico. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Skupna vrednost artiklov mora biti 1 € višja od vrednosti darilnega bona. Z darilnim bonom lahko plačate skupni znesek artiklov, ne pa tudi stroškov dostave.

Uporaba darilnega bona:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi. Če želite unovčiti več bonov, ločite posamezne kode s presledkom ali vejico.
  • Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.
  •  

Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se koda za popust lahko vnese samo ena. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete tako, da posamezne kode ločite s presledkom ali vejico. Število dovoljenih kod oziroma bonov, ki jih želite uporabiti znotraj enega naročila, je omejeno na število artiklov, ki jih imate v košarici (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode oziroma bone.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Mystical shop in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Kode lahko koristite samo za artikle katerih dostavljavec je Mystical shop. Kode ni mogoče uveljaviti za artikle, ki jih dostavljajo podjetja iz partnerske prodaje.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
  • Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

 

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Kode lahko koristite samo za artikle katerih dostavljavec je Mystical shop. Kode ni mogoče uveljaviti za artikle, ki jih dostavljajo podjetja iz partnerske prodaje.

Uporaba promocijske kode:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.
  • V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
  • Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
  • V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

 

Bonus

Pridobitev bonusa za naslednji nakup:

Uporabnik prejme bonus ob nakupu artiklov preko spletne trgovine mystical shop, ki imajo v opisu označeno tudi pridobitev bonusa za naslednji nakup (in njegovo višino).

Bonus za naslednji nakup se izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo bonusa) 14 dni od prevzema naročila, razen v primeru, če je to drugače navedeno. Vsak bonus ima svojo kodo za popust (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan upoštevati kot popust za vnaprej določene artikle/kategorijo ali za katerikoli artikel (če je tako določeno), ki je naprodaj v spletni trgovini mystical shop. Ob naročilu artikla z bonusom je lahko podana tudi omejitev unovčenja bonusa za naslednji nakup (glede na vrednost ali vsebino nakupa).

Unovčenje bonusa:

V priponki, ki jo uporabnik prejme na svoj elektronski naslov, skupaj z bonus kodo za popust, so definirani pogoji uporabe bonusa – običajno je uporaba pogojena z nakupom nad določenim zneskom (npr. Bonus 10 € za nakupe nad 100 €). Ob unovčenju pridobljenega bonusa mora biti vrednost vašega naročila enaka ali višja pogojenemu znesku (Npr.: nakup nad 100 €) ali (če ni drugega pogoja) mora biti vrednost nakupa vsaj 1 € višja od vrednosti bonusa za popust. Bonus se lahko uporabi le v enkratnem znesku in ga ni možno porabiti delno. Veljavnost bonusa je 3 mesece, razen v primeru, če je to drugače navedeno.

Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se koda bonusa za popust lahko vnese samo ena. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete tako, da posamezne kode ločite s presledkom ali vejico. Število dovoljenih kod bonusa za popust, ki jih želite uporabiti znotraj enega naročila, je omejeno na število artiklov, ki jih imate v košarici (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode bonusa za popust).

Če želite hkrati uporabiti več enakih bonusov (npr. 2) in imajo bonusi omejitev (npr. nakup nad 100 €), potrem morate za koriščenje vsakega bonusa ponovno izpolniti pogoj (za koriščenje 2 bonusov za nakup nad 100 € bi v košarici morali imeli vsaj 2 artikla v skupni vrednosti nad 200 €).

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je prodajalec Center MA RI AM d.o.o. Golušnik 9, 8000 Novo mesto. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Postopek obveščanja o nakupu

  1. naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti , da je naročilo sprejeto. Mystical shop naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Mystical shop lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Mystical shop nima na zalogi v lastnem skladišču, je Mystical shop izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Mystical shop Prek elektronske pošte Mystical shop kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Mystical shop ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj za artikle, pri katerih je navedeno, da so na zalogi pri dobavitelju, Mystical shop ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Mystical shop naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Mystical shop ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Mystical shop nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Mystical shop ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..

  1. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Mystical shop v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. Mystical shop v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na Mystical shop SMS sporočilo, ne bomo prejeli, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obrnejo preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon).

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 041 986 110 ali po e-mailu na naslov info@mysticalshop.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Za posamezne artikle, ki so na voljo za nakup na prevzemnem mestu, izdaja računa na pravno osebo ni možna.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja .

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@mysicalshop.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: Center MA RI AM d.o.o. Golušnik 9, 8000 Novo mesto ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

 

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko zagotavljamo vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo potrošnik prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Še več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Center MA RI AM d.o.o.. ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

 

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Center MA RI AM d.o.o., Golušnik 9, 8000 Novo mesto. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Center MA RI AM d.o.o. in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Artikli z odprto embalažo

Artikli z odprto embalažo so vrnjeni na Center MA RI AM d.o.o. vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle v Center MA RI AM d.o.o. pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Tip pomanjkljivosti artikla z oznako

  • Odrta embalaža:Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovana embalaža:Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovan artikel:Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Uporabljen artikel:Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Servisiran artikel:Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

 

Dostava

Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta Pošta Slovenije in DPD, vendar si Center MA RI AM d.o.o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj u Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.

Varnost

Center MA RI AM d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Center MA RI AM d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Načela zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Komunikacija

Center MA RI AM d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Center MA RI AM d.o.o bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Center MA RI AM d.o.o izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

 

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Center MA RI AM d.o.o. omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Center MA RI AM d.o.o pregleda. Center MA RI AM d.o.o ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Center MA RI AM d.o.o ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Center MA RI AM d.o.o dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Center MA RI AM d.o.o ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Center MA RI AM d.o.o ,vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Center MA RI AM d.o.o

Odstop od pogodbe in garancijski zahtevek

V primeru odstopa od pogodbe ali uveljavljanja garancijskih zahtevkov, ki mu sledi storno unovčitve bona, se kupcu ne izplača vrednosti unovčenega digitalnega bona v gotovini, vzpostavi se le prejšnje stanje dobroimetja.

Odstop od pogodbe (garancijski zahtevek za vračilo kupnine), za katerega bi se kupec odločil v obdobju po izteku veljavnosti digitalnega bona je kupčev riziko: v tem primeru dobroimetje ne bo vrnjeno, ker bo veljavnost digitalnega bona že potekla, upravičenec torej digitalnega bona ne bo mogel več izkoristiti.

Omejitev odgovornosti

Center MA RI AM d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Center MA RI AM d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Center MA RI AM d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Center MA RI AM d.o.o. mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Center MA RI AM d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Center MA RI AM d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Center MA RI AM d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Opozorilo: Delavnice in terapije ne izvajamo kot zdravstveno storitev, ampak kot delavnice in svetovanja duhovne in osebne rasti. Različne oblike svetovanja in izobraževanja, objavljena na tej spletni strani, ne spadajo pod uradno priznane oblike terapevtske pomoči ali uradno priznane izobraževalne programe. V okviru Društva Višja Vibracija izvajamo različna predavanja in svetovanja, ki v nobeni meri ne nadomeščajo tradicionalnega terapevtskega pristopa ali zdravljenja. Svoje znanje in izkušnje ponujamo osebe, ki smo se izobraževale pri različnih avtorjih in programih po vsem svetu in želimo svoje znanje in izkušnje deliti izključno z namenom izboljšanja kvalitete življenja posameznika preko drugačnega razumevanja življenjskih situacij.  V okviru ponudbe spletne strani www.mysticalshop.si in www.majavovk.si  ponujamo predavanja in svetovanja, katerih namen so različni pristopi razumevanja najrazličnejših situacij, kar pa v nobeni meri ni zdraviteljstvo. Besedi ‘zdravljenje’ ali ‘zdraviteljstvo’ sta omenjeni zgolj v smeri izboljšanja kvalitete življenja preko drugačnega razumevanja oziroma pogleda na stvarnost in nikakor v smeri fizičnega ali psihološkega zdravljenja. Za obisk svetovanja ali izobraževanja v okviru naše ponudbe posameznik v celoti prevzema odgovornost. V primeru dvoma, ali so naša izobraževanja oziroma svetovanja primerna za vas oziroma nekoga, ki je v procesu zdravljenja (psihološkega ali fizičnega), svetujemo, da se pred obiskom posvetujete s svojim zdravnikom ali uradnim terapevtom. S prijavo in udeležbo na naše izobraževalne in svetovalne programe se strinjate z zgoraj navedenimi pogoji  in v celoti prevzemate odgovornost za svojo udeležbo.

Opozorilo: Center MA RI AM d.o.o.NE ODGOVARJA za nespoštovanje ukrepov NIJZ in ostalih ukrepov RS s strani naših najemnikov prostorov, saj nimamo možnosti preverjati izvajanja le-teh. Vsak najemnik naših prostorov je SAM ODGOVOREN za izvajanje omenjenih ukrepov in pred najemom izpolni spletni obrazec za strinjanje z omenjenimi pogoji.

Ob neprimerni uporabi naših storitev in vsebin uporabnika ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti.

Pritožbe in spori

Center MA RI AM d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Center MA RI AM d.o.o.se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Center MA RI AM d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 986 110 ali po elektronski pošti na info@mysticalshop.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mysticalshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Center MA RI AM d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Center MA RI AM d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Center MA RI AM d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Pogoji veljajo od 28. marec 2023.

Omejitev osebne in nekomercialne uporabe

 

Spletno stran www.mysticalshop.si smete uporabljati le za osebne in nekomercialne namene. Prepovedano je spreminjanje, kopiranje, distribucija, oddajanje, prikazovanje, izvajanje, razmnoževanje, objavljanje, licenciranje, ustvarjanje izpeljank, prenašanje ali prodajanje katerih koli podatkov, programske opreme, izdelkov ali storitev, ki so na spletni strani www.mysticalshop.si razen v primeru izrecne navedbe v teh pogojih uporabe (navedba vira in povezava na našo stran).

Povezave na spletno stran www.mysticalshop.si (osnovno stran in/ali posamezne podstrani) so dovoljene, če se navaja vir vsebine in povezava na našo stran.

Končna določba

 

Ti pogoji in pravila imajo naravo pogodbe. Morebitne spore v zvezi s tem pogodbenim razmerjem rešuje stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Stranki udeleženki v elektronskem poslovanju soglašata, da bosta ob morebitnih sporih medsebojno priznavali veljavnost elektronskih sporočil na sodišču, če veljavnost le teh ni bila predhodno ugovarjana skladno s postopki, ki so opredeljeni v teh pogojih in pravilih. Nadaljevanje uporabe spletne strani po objavi sprememb pomeni, da se z navedenimi spremembami strinjate.

Datum zadnjih sprememb: 28.marec 2023

 

Registracija računa